25 februarie 2009

ce mai mincam?

nu sunt nici gurmand, nici gurmet (cu o daca vreti).

maninc pentru ca trebuie - cel mai adesea, pentru ca imi e foame - am un corp, cind ma vad cu amicii - intra mai bine o bere sau un vin si din cind in cind pentru ca imi place sa gatesc.
ei, pentru momentele cind am chef sa gatesc va intreb. ce sa mai mesteresc? ce preparati voi si va place? ce imi recomandati?
ca sa ma fac de ris pina la capat, promit ca voi fotografia rezultatele retetelor propuse de voi si le voi da note.

3 comentarii:

  1. Nu am retete in cap... phuuu... desi is gurmanda... imi place gustul mancarii mai mult decat senzatia de satul dar in ultimul timp cu gandul la astenie si dorindu-mi-o la fel de mult ca primavara ma gandesc la rontait salata verde si branza topita la pranz... am pofte de seminte abia prajite, fierbinti, la un film bun... as manca ...hmmm... trufe de ciocolata sau capsune coapte... crochete proaspete... o bucatica mica de baclava prea dulce sa o termin sau lapte cald cu nesquik...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam zilele astea la acelasi lucru .Simt nevoia sa testez noi feluri de mancare .La servici ni se gateste dar doamna nu prea e inspirata in alegerea meniului iar acasa nu gatesc pentru ca nu stiu (sau nu vreau :p ).
    Mi-e pofta de o caracatita la gratar,cu multa lamaie si un vin alb .

    RăspundețiȘtergere
  3. Liz- putin cam dulce dupa preferintzele mele, dar daca e si lapte atunci nu mai conteaza. Mege orice.

    anielle - despre asta ziceam si eu, chestie noi, sa trozneasca papilele gustative sub ele. Cind zici ca imi faci acea caracatia? Aduc eu vinul.

    RăspundețiȘtergere