6 februarie 2009

muzici, mojici, si sa tot zici

am si eu o rugaminte, ca am fost baiat cuminte.
sa imi zica fiecare, daca merit o cintare.

ma gindeam asa, ca fiecare persoana care a intrat voit, sau accidental, prin textele mele, sa imi dedice o melodie. (da, stiu, am tupeu). dar una care crede ca mi s-ar potrivi (da, stiu, sunt si pretentios). si incerc, la rindul meu, sa intorc acest cadou printr-o propunere similara.

cuvintul mojici, din titlul, e pus doar asa, sa fie. m-a luat tastatura pe dinainte. n-am gasit alta rima.

2 comentarii:

  1. Cred ca in interiorul cuvintelor tale esti Every me and every you -Placebo, desi cand le rostesti pari Liszt.

    RăspundețiȘtergere
  2. desi vorbesti pe inteles, abia te pot pricepe. adica, mai ca as pricepe, dar nu sunt prea sigur. esti pe aproape, oricum. mai ales daca zici care Liszt. nu ca as avea acum unul in minte.

    RăspundețiȘtergere