10 februarie 2009

incepe cu P si se mareste

de 3 ori in timpul noptii. acesta era bancul prin care a inceput o discutie destul de interesanta pe care vreau sa v-o povestesc si sa va cer parerea.

tema discutie e una la care nu ma pricep deloc. mi-a fost destul de dificil si sa ma adaptez la ea, dar din momentul in care s-a conturat subiectul mi-am spus ca trebuie sa ajung si eu la o concluzie, la un rezultat care sa ma scoate din poosibile situatii jenante. de aceea va cer insistent opinia.

si ca sa nu raminem fara poanta de la banc (imi cer scuze pentru cei care o stiu deja), este vorba de PUPILA.

discutia, la care participau mai multe persoane, era despre cite ori e bine (sau mai degraba "trebuie") sa facem dragoste (sex). raspunsurile au fost extrem de variate. de 2-3 ori pe zi, de 2-3 ori pe luna, nu exista o regula, se pune orice fel de sex?, in functie de programul de la servici, in functie de dispozitie, in functie de disponibilitatea partenerului (ei) (lor)...

eu nu am inteles mare lucru, dar am vazut ca lumea s-a ambalat foarte tare, s-au iscat si oarecari suparari, rusinari, inrosiri, risete isterice sau de complezenta...

4 comentarii:

  1. Mda,vad ca trebuie sa sparg eu gheata. As zice de 3 ori pe saptamana( dragoste,nu sex !) .

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar aveam ceva emotii. adica am propus un subiect care nu e de virsta noastra, sau ce? acum, daca tot e sparta, se mai inscrie cineva? mai intelege cineva despre ce vorbim?

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca vorbim de Dragoste nu-i putem stabili un ritm unic.Numai daca nu ai Cunoscut-o ii atribui 3 "accente" pe saptamana.Adica tot la sex ramai.Si nu pe blog o Vei gasi.

    M.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Softcrate , dupa cum se poate observa, lumea se grabeste mai mult sa-mi raspunda mie .Sa ma chinui sa explic ?Neah. Sunt sigura ca tu ai inteles ce-am vrut sa zic;).

    RăspundețiȘtergere