6 februarie 2009

imi place, nu-mi place / ca nu mai fu demult

imi place ca azi a fost soare. nu-mi place ca in aceasta noapte nu e soare.

imi place ca uneori lucrurile se rezolva de la sine. nu-mi place ca uneori nu se rezolva desi au toate conditiile sa o faca.

imi place ca viata are un sfirsit. nu-mi place ca el foarte aproape abia cind incepe sa iti placa.

imi place de tine. nu-mi place ca ne-am cunoscut abia acum.

imi place sa cred. mi-e aproape indiferent daca sunt crezut.

imi place sa ascult. nu-mi place sa scriu.

imi place sa adulmec. nu-mi place sa maninc.

imi place sa particip. nu tin sa cistig.

2 comentarii:

  1. 1. Luna are farmecul ei.
    2. Si cand nu se rezolva, de fapt se rezolva.
    3. Eu cred ca exista reincarnare asa ca...
    4. Aici nu comentez.
    5. Aentie la vanitate!
    6. Eu cred ca unui blogger ii place sa scrie, pote ca nu iti place ce/cum scrii.
    7. Cred ca ti-e frica sa mananci.
    8. Depinde cu ce gand intri in joc de la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. nu din acest oras il poti descoperi
    2. corect, dar tot nu-mi place
    3. daca in urmatoarea reincarnare uiti tot... e cam degeaba
    4. de ce? de ce?
    5. aaa, nici un pericol. tocmai asta era sensul. nu am orgoliul de a spune lucruri care merita crezute.
    6. era sensul ca prefer cultura orala.
    7. ca sa fiu sincer, inteleg din ce in ce mai putin rostul mincarii din obligatie/necesitate.
    8. doar cu gindul ca voi primi o provocare.

    RăspundețiȘtergere