23 ianuarie 2009

masura-mi-ati fericirea

de unde pina unde trebuie sa masori ca sa sti daca esti fericit?

adica, daca azi nu m-a suparat nimeni in mod special, nu mi-a trecut prin minte pisica neagra si am halit ceva bun seara (eventual si la prinz), mi-a zimbit cine trebuia si parea ca au o tuse canceroasa aia de ziceau de rau acum citeva zile - zic - ar fi ca sunt fericit?
ei, as! da de unde? ti se pare ca tot e putin. ca se mai putea ceva. ca oricum nu e bine.
buuuun! pe asta am lamurit-o.

adica, daca azi ma supar cum se supara oamenii, ma calca pisicile negre pe bataturi si ajung mort e foame acasa, la copii, unde frigiderul e nud, si imi fierbe singele de disperare si oboseala de cite ori imi amintesc de unul si de altul care imi sapa o groapa de ma ratacesc in ea - zic - ar fi ca nu sunt fericit?
ei, as! da de unde? ti se pare ca a fost o intimplare. ca miine va fi bine. ca oricum nu e rau.
buuuun! am lamurit si aici.

si? unde am ajuns? ce trebuie sa masuram? ce e de pus pe cintar? acum sunt chiar mai nauc decit la inceput.
ma ajuta cineva?
imi masoara cineva fericirea?
ma scoate cineva din eroare (ca eroare ar trebui sa fie, nu?)

P.S. raspund la provocari! incep cu REPOST

3 comentarii:

  1. O sa revin cu raspunsul meu mai tarziu .Pana una-alta , am dat clic pe "provocare " dar nu ma duce nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. am repus linkul la provocare. de fapt ilustrare. de fapt ceva care imi revine uneori in minte.

    RăspundețiȘtergere