17 ianuarie 2009

Ce ne sperie? Ce, ne sperie?

o virgula poate schimba totul. doar o virgula. cititi titlul. cita diferenta!

o virgula este o adiere de vint. o simti doar atunci cind naduseala e tot una cu pielea. sau cind gerul e tot una cu ghiata. cind iti e bine, nu o simti.

o virgula este o bucatica de ciocolata intr-un pachet plin cu ciocolati. nu-i dai nici cea mai mica importanta, pentru ca nici nu o vezi. decit atunci cind e ultima ramasa.

o virgula este un 'neata spus oricit de sec. nu il remarci, pentru ca primesti si alte 'neata spuse mai frumos. dar daca intr-o zi nu il primesti decit pe acelasi 'neata monoton?

ce ne sperie mai mult? banalitatea virgulelor puse mereu acolo unde le este locul? sau absenta lor atunci cind, fara ele, nu putem gasi sensul exact al lucrurilor? ce, ne sperie mai mult?

mi-ar placea sa pot fi macar o virgula.

8 comentarii:

  1. aseara, ca in multe alte seri, ma gandeam cum as putea schimba ceva in viata mea. cum as putea afla ce trebuie sa fac si unde trebuie sa fiu,ca viata mea sa-si implineasca sensul.n-am gasit raspuns..dar am visat ca venise timpul sa strig un cuvant catre univers. un cuvant vechi, al carui sens nu-l stiu. si, desi cineva incercase sa ma impiedice s-o fac, am strigat cu toata puterea glasului si sufletului meu si totul a inceput sa se schimbe. poate ca e nevoie de un singur gand sau cuvant, ca sa facem ceva care sa conteze..nu stiu. dar, in vis era asa de simplu totul..

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce sa raspuns. nu stiu care este sensul vietii. incerc sa nu caut unul anume, ci sa ma joc cu citeva. e mai usor de supravietuit. si, poate, mai practic. nu iese unul, ai variante... mi-e teama de orice este absolut. mi-e teama sa pun presiune. zi-mi ce ai strigat. as incerca si eu. cred ca uneori un singur cuvint, sau gind, poate schimba ceva. primul pas ar fi sa vezi ce nu iti place. ca sa stii ce este de schimbat. a nu se intelege ca eu stiu mai mult decit tine. sau ca eu stiu ceva. imi dau doar cu parerea. sper ca nu te-am dezamagit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu strig catre Dumnezeu si e de ajuns...

    RăspundețiȘtergere
  4. Saya - daca ai trecere asa de sus nu e rau deloc. cu shoptitul functioneaza? sau e musai sa zici tare?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu, nu am analizat...eu pur si simplu fac ce simt

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a placut sensul virgulei. Citeam pe un alt blog si am sa dau citatul ca suna fantastic de bine, desi e publicat ca fiind misogin... deci se incadreaza in sensurile vietii cautate de tine, zic.
    "Femeia e o virgula, barbatul, un punct. La punct stii unde te afli, la virgula trebuie sa citesti mai departe." Arthur von Hippel (Richie's Day)

    RăspundețiȘtergere
  7. PS: eu nu-l consider misogin... eu il consider chiar feminist dar am precizat sensul dat de cel de la care l-am citit...
    De retinut doar sensul virgulei... zambet...

    RăspundețiȘtergere
  8. Liz - multumesc foarte mult pentru comentariu. e dintre cele mai consistente de pe ntreg blogul meu. si vine cind nici nu prea speram.

    RăspundețiȘtergere