11 ianuarie 2009

JOC

ii invit pe toti care au intrat macar odata pe acest blog sa lase, la acest post, un comentariu. orice.
rezultatul jocului va fi publicat joi.


REZULTAT
Pe scurt ma bucur. Iata, exista trei persoane si jumatate care au lasat un semn. Le foarte multumesc. Sincer. Simplu. Pentru ele voi mai scrie.
Pe lung as putea fi trist, pentru ca sunt mult mai multi cei care trec pe aici, si o fac privind cu teama, ca prin gaura cheii. Nu vor sa sune, nici sa ciocane, nici sa intre (e larg deschis). Dreptul lor. Vor doar ocheade. Vor sa vada, dar sa nu fie vazuti.
Jocul era de a vedea daca suntem cu adevarat liberi, sinceri, stapini pe noi, corecti, loiali etc. Macar in virtualul dintr-un blog.
Nu comentez. E clar insa ca nu suntem (exceptiile conteaza). Blogul nu este o zona a sinceritatii. Blogul nu e decit o alta oglinda a noastra. La fel de (i)reala ca toate celelalte.
Plecaciuni...

P.S. cei care au lasat semn au dreptul sa imi ceara ceva. incerc sa indeplinesc.

16 comentarii:

  1. emiliana torrini sau nouvelle vague...inca nu m-am decis

    RăspundețiȘtergere
  2. if you go away...sau don't go. alege tu una dintre ele...

    RăspundețiȘtergere
  3. CC - am transformat umbrela in curcubeu. sper ca nu te superi. am vopsit-o cu idei, iluzii, esecuri, slabiciuni... era nevoie de multe culori.

    anielle - bine ai trecut pe aici. mi-ar placea sa imi povestesti despre viena (deci sa ajungi).

    anonimule, primesc orice. dar chiar asa, fara nici macar un indiciu? povestea cu virsta cred ca e de fatzada...

    satya - long time no see... torrini nu cunosc, dar cineva m-a pregatit cu ceva zile in urma sa aleg nouvelle vague. sper ca nu te deranjeaza optiunea. eu accept cu bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt Simona D. citesc blogul asta de ceva vreme. si as vrea sa-l mai citesc si de acum inainte. pentru ca e placut si cumva familiar.probabil ma regasesc in el intr-o anumita masura. am lasat "la neige de mon age" pentru ca a fost prima imagine care mi-a venit in minte. dar, sunt tanara. si, probabil asa voi fi inca multa vreme, chiar si cand anii mei se vor aduna in troiene..iti doresc inspiratie

    RăspundețiȘtergere
  5. anonimul nu mai e anonim:)mi-am amintit ca aveam, de fapt, un cont google si o incercare esuata de blog.Simona D.

    RăspundețiȘtergere
  6. diplush - incintat. nu stiu cit e inspiratie sau nevoie. inclin spre nevoie. multumesc. acum sunt 4 intreguri. e altceva. se poate construi o sigla.

    RăspundețiȘtergere
  7. desi sunt ultima venita in vizita, as vrea niste dulceata de nuci,daca se poate..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. diplush - se face. cum iti trimit? dupa cum vezi, nu rid.

    RăspundețiȘtergere
  9. pai,pana la sfarsitul lui februarie mai am de stat in Bologna. dar, imediat ce se termina stagiul,ma gasesti la Iasi.dar daca vrei sa faci o vizita la Bologna si sa iei cu tine si borcanul cu dulceata de nuci verzi,poate n-ar fi o idee rea:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Uh.Acum ca am vazut care era scopul jocului,am am scapat de emotia dinaintea rezultatului si pot cere o ,,recompensa " .As dori sa te rog sa scrii mai des daca se poate .Atat .(e mult?e putin ?e greu? e usor ?)

    Ideea de-a lasa un comentariu -si nu referitor la o postare anume ci orice comentariu - m-a atras .Ca si cum ma aflam intr-o gradina secreta in care imi puteam spune una din dorintele mele sau ceea ce-mi trecea in momentul ala prin cap.Iar o persoana necunoscuta ar fi primit dorinta mea si s-ar fi gandit o clipa la ea .Si nu ideea ca acea persoana m-ar fi putut ajuta s-o indeplinesc ma bucura ,ci doar simplul fapt ca ar fi ascultat gandul meu.

    P.S.Am fost acum ceva vreme la Viena.Nu stiu de ce vreau sa mai merg ...probabil nu mi-am indeplinit visul decat pe jumatate...

    RăspundețiȘtergere
  11. diplush - sunt pe aeroport la Bologna. am uitat sa te inteb adresa... Hm, ar fi ceva, nu? Eu voi avea borcanul. Asta sigur. Mai da cite un semn de viata. Mai ales daca treci prin Bucuresti. Sau poate dau eu. Desi pina acum, la Iasi, spre rusinea mea, nu am ajuns.

    anielle - vrei sa ma faci scriitor dupa cite vad. iti multumesc de imbold. sunt cam comod. puturos. si constat ca lumea intra cu atit mai des cu cit scriu mai rar. nu glumesc. dar bine. daca am zis ca indeplinesc, atunci incerc. apropo? cit timp sa scriu mai des? Hai sa facem asa. Stiu des atita timp cit am cite o reactie, de orice fel. Bine?

    RăspundețiȘtergere