31 ianuarie 2009

a fost odata... si de fapt de mai multe ori

bla, bla, bla, bla... cum incep toate povestile.
... exista un imparat peste nimic. el a descoperit - da ce spun eu "descoperit" copiii mosului..., a vazut - ca imparateasa lui avea alte ginduri. adica, aceleasi, dar cu altii. azi asa, miine asa, imparatul i-a zis de la obraz si ea a zis "bine". adica, cum ar veni, ca nu-i adevarat, ca parca ar fi, da oricum din cauza lui. si dadu sa fuga pe usa. de tot.

partea naspa e ca el nu fusese instruit deloc in lupta cu sabiile sufletului, asa ca puse mina pe chiloti si pe maieu si fugi in fata autobuzului sa il opreasca. "da-te fa jos si vino in castel, te rog io mult, ca inima mea e varza si am lasat ciorba pe foc". nu, nu i-a spus asa, pentru ca autobuzul plecase din statie si, nu stiu cum si de ce, mergea cu o viteza mai mare decit putea el alerga. de alergat, a alergat putin. vreo patru kilometri. pina la urmatoarea. dar degeaba. si casa era descuiata... asta e! s-a intors ca prostu, tot pe jos, ca n-avea nici bani, nici bilete. de fapt, nu mai avea nimic.
s-a intors si ea cind i s-a facut foame. mai peste citeva luni. era slaaabaa, pricajitaaa. deh, facuse un avort. unul mic. dar tot cu altul. el se gindi ce se gindi, cam doua-trei minute sa fii fost, si i-o reteza scurt, de la obraz. ia loc. desfa-ti bagajele, ne-om descurca cumva si trecem si de asta.
(mi se usca gura de atita adevar, asa ca va las. daca mai vreti, cereti. dati un pahar cu apa...)

8 comentarii:

  1. Astfel de povesti triste nu ne-am dori sa fie decat plasmuirea povestitorului,nicicum realitate .I know the feeling.Ce n-am putut intelege niciodata este de ce nu putem nu ura ,dar macar sterge orice sentimente pe care le aveam pentru fiinta pe care o iubeam dar care ne-a facut sa suferim ?

    RăspundețiȘtergere
  2. anielle - asa a iesit combinatia de cuvinte azi. e plasmuirea povestitorului. pe mine ura nu ma inspira. ma paralizeaza. daca am scris, inseamna ca nu e ura. desigur, e doar cuvintul meu, nu iti pot impune sa crezi in el. dar e modalitate in care ma poti verifica. cere-mi sa continui povestea la nesfirsit. daca ar fi ceva real, s-ar termina la un moment dat, nu :). hai, zi ca nu ti-a placut, totusi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ar fi ceva real, nu e necesar sa se termine. Ar merge in paralel cu povestea respectiva.Eu ma intreb cine te-a inspirat :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa se întâmplă când împăratul umblă dezbrăcat...

    RăspundețiȘtergere
  5. anielle - de fapt chiar nu conteaza ce e reaa sau nu. oricum traim in (cu) fictiuni. dar iti pot spune ci m-a inspirat. ea! :) de fapt, o posibila Ea chiar. dar asta demult, cind eram tinar si frumos.

    RăspundețiȘtergere
  6. becca - hainele e scumpe (da, stiu si povestea).

    4all - deci nu vrea nimeni sa continue povestea mea?

    RăspundețiȘtergere
  7. pai mie mi-ar placea s-o continui tot tu ;).

    RăspundețiȘtergere
  8. pai asa. ca ziceam eu la finalul textului "daca mai vreti, cereti". mai vrea cineva? sa aud ovatiile salii! va rog, toata lumea minutzele sus!

    RăspundețiȘtergere