15 decembrie 2008

rahatii albi put in pereti

in seara asta mai merg aiurea pe strazi. e prea puternic mirosul de rahat de pe peretii mei. i-am sters, i-am lins si am dat straturi de alb peste ei, dar degeaba. ii vad, pe fiecare in parte, acolo unde i-am imprastiat in nopti de vorbe goale.

in seara asta joc sudoku iar cu gindurile mele. m-am transformat in patratele sterpe de atita sudoku. mi-e alergie de gindurile mele si-mi ies bube acre care cresc in ficat. matematicile mele nu sunt nimic. cred ca inventez matematici doar pentru a potrivi rezultatul unor probleme care nu au nici o legatura cu ecuatiile.

dincolo de bine si de rau inseamna undeva? inseamna ceva? care sunt cuvintele cu care poti trai acolo? pentru ce tramvai trebuie sa imi fac abonament si de cind? trebuie sa existe. in toate cartile mele nescrise am vorbit despre asta. nu vreau sa imi spuna nimeni ca sunt nebun. de parca as avrea vreun drept sa cer asta.

10 comentarii:

  1. spre deosebire de posturile anterioare, in care ai spus totul in cateva cuvinte, acum, cu toate cuvintele astea nu ai spus nimic...

    te vreau inapoi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. satya, sunt momente in care prin cuvinte nu poti spune altceva decit porcarii. si atunci le lingi, le faci albe, si speri ca macar asa pot sa insemne ceva. pentru cine? pai stai si astepti ca sa vezi. uneori toata viata. intelegi ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. cuvintele...pe mine ma incurca cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  4. eu ce incerc sa-ti spun?! :)
    e obligatoriu sa inteleg totul??

    RăspundețiȘtergere
  5. sa-ti spun...ca nu suntem pe acelasi drum - am glumit

    e nevoie de atatea cuvinte??? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere