5 decembrie 2008

de ce?

din orgoliu (?). sau nevoie. si joaca. experiment. sau disperare. ba din contra, o secunda de optimism dupa doua anotimpuri de ploaie mocaneasca in suflet. se va vedea mai bine pe parcurs. peste 5 zile sau 100. daca voi mai scrie si ce.
scriu doar la comanda. doar in ultima clipa. cind (ca sa) simt praful de adrenalina inmuiat de singele meu anorexic.
aici insa e coltul meu. tara mea. sunt regulile mele. de unde pot obtine drogul? de unde vine motivarea mea, cea de toate zilele, cu exceptia anilor in care o tot astept cu buchetul de flori ascuns (si ofilit deja) la spate? poate de la cei care intimplator vor trece pe linga acest blog ascuns in sticla si aruncat spre nicaieri. cada imi scrieti, va raspuns. daca nu, incerc sa imi scriu singur. pe insula asta nu am apucat sa iau cu mine aproape nimic. poate gasesc pe aici ceva. am plecat deja sa caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu