29 decembrie 2008

hai sa ne 3D


de gindit, gindim cum putem.

oricum, rareori liniar.

adica mintea functioneaza altfel decit vorbirea. mintea e in spirala.

ma gindesc acum la tine si simultan am imagini, peste care suprapun cuvinte, pe sub care se aud crimpeie de muzici si pot simti ceva in buricul degetelor sau aiurea, pe limba, pe spinare...

cind vorbim, transformam aceste multe dimensiuni. le calcam cu buldozerul. le aplatizam. si apoi le decupam si le lipim asa cum credem ca ar fi pe intelesul celorlalti. si de cele mai multe ori nu sunt. nu au cum sa fie.

ce adevar preferi? cel din mintea mea sau cel din cuvintele mele?

pe primul nu poti decit sa il iei chiar tu.

pe al doilea il recomand doar ca aperitiv. mi-e tot mai greu sa conduc buldozere, foarfecile incep sa se toceasca si talentul meu de lipitor ma entuziasmeaza tot mai putin.

hai sa ne 3D sau 4D sau 5D! hai sa ne hai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu