27 martie 2009

heiiiii!!!!

Ce mai faceti? Care mai e treaba? Scuze, am lipsit ca un nesimtit. dar zau ca nu a fost cu intentie. ale profesiei valuri. a fost greu. fooarte greu. a fost la limita. iese sau nu iese. zic prostii. nu a fost la limita. a parut la limita. ma amagesc cu ideea ca inca stiu ce fac. ca am control asupra lucrurilor. a celor profesionale, pentru ca cele din viata sunt cam in voia lor.

ma amuzat si m-a distrus atitudinea celor din jur. am redescoperit indiferenta, nesimtirea, mirlanismul, impostura, lasitatea, incompetenta, lenea, minciuna, frica... dar am descoperit ca toate la un loc, adunate si inmultite, nu inseamna mai nimic atunci cind esti pe drumul tau si faci lucrurile pur si simplu profesional. nu din orgoliu, nu ca sa demonstrezi cuiva ceva, nu impotriva lor, nu pentru tine. pur si simplu pentru ca trebuie, pentru ca este corect si necesar, pentru ca sti ca va fi bine.

da, stiu, nu se intelege nimic. ce treaba am facut? cine sunt "baietii rai"? pai ce importanta are. eu sunt doar extrem de obosit si de stresat, probabil ca nu voi reusi sa dorm nici in noaptea asta. si am vrut sa va povestesc doar voua, celor citiva care intrati aici, ce simt. ce am simtzit. altora nu le voi spune. e clar?

si cu asta basta. de miine incolo ma dedau la texte mai softiste. sau sa ramin cu morga asta de om chinuit de sorta? pai nu pot sa ramin asa, ca nu ma consider ca atare.

ia comentati putin! imi da cineva vreo pedeapsa pentru lipsa?

2 comentarii: